اکران فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» در سینما دیجیتال بیجار
کد خبر: 3391223
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

اکران فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» در سینما دیجیتال بیجار

گروه هنر: فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار در سینما دیجیتال سالن آمفی تئاتر مجتمع امیرنظام گروسی بیجار اکران ‌شد.

مهدی سلطانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: فیلم فاخر محمد رسول الله اثر کارگردان پر آوازه کشورمان مجید مجیدی در سینما دیجیتال سالن آمفی تئاتر مجتمع امیرنظام گروسی بیجار اکران شد.
وی افزود: فیلم «محمد رسول الله(ص)»  یک اثر تاریخی، دینی و فرهنگی است که روایتی از زندگی پیامبر از ولادت تا رحلت ایشان به شیوه‌ای کاملا جذاب و هنری است و صد البته این فیلم در پی ارائه تصویری واقعی از پیامبر اسلام بوده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران عنوان کرد: این فیلم قطعا به دلیل ارزش‌های معنوی دارای جایگاه بالایی است و اهمیت بیشتر آن ساخته شدن، توسط یک مسلمان ایرانی است که جای افتخار برای ملت و تمامی اهل فرهنگ و هنر در ایران دارد.
وی یادآور شد: در فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی توسط شرکت سینمایی نور تابان ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون مهدی پاکدل، علیرضا شجاع‌نوری، محسن تنابنده، مینا ساداتی، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور، هدایت هاشمی، نگار عابدی و ساره بیات حضور دارند.

captcha