برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی «قاب آخر» در بیجار
کد خبر: 3393743
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی «قاب آخر» در بیجار

گروه هنر: نمایشگاه عکس عاشورایی با عنوان «قاب آخر» کاری از هنرمند بیجاری جمشید فرجوند‌فردا، از دیروز، سوم آبان ماه در مجتمع فرهنگی ـ هنری امیر نظام گروسی شهر بیجار برپا شد.

مهدی سلطانی، رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: نمایشگاه عکس عاشورایی با عنوان «قاب آخر» کاری از هنرمند بیجاری جمشید فرجوندفردا هم زمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در مجتمع فرهنگی ـ هنری امیر نظام گروسی شهر بیجار برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بیجار و در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هفته امر به معروف و نهی از منکر برپا شده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: این نمایشگاه از سوم لغایت پایان ماه محرم همه روزه صبح و بعدازظهر در محل مجتمع فرهنگی - هنری امیر نظام گروسی پذیرای عموم بازدیدکنندگان و علاقه‌مند است.

یادآور شد: این نمایشگاه در راستای ترویج و اشاعه فرهنگی حسینی و بزرگداشت هفته احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر و با هدف کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری کسانی که سعی دارند ناب‌ترین تصاویر را از شور حسینی با چشم شیشه‌ای دوربین‌هایشان ثبت کنند، برپا شده است.

captcha