نیروهای بسیجی بیجار اقتدار خود را به نمایش گذاشتند
کد خبر: 3421650
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

نیروهای بسیجی بیجار اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

گروه سیاسی: رزمایش «الی‌بیت‌المقدس» با حضور شش گردان بیت‌المقدس و یک گُردان کوثر، با رمز «یا محمدرسول‌الله» روز گذشته، هشتم آبان‌ماه در منطقه عمومی بیجار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدحسین محمودی، فرمانده سپاه بیجار روز گذشته، هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش اقتدار و توان نیروهای بسیجی، ارتقای سطح آمادگی بسیجیان در برابر تهاجم‌های احتمالی و انسجام نیروهای بسیجی، ایجاد مهارت‌های لازم در ارکان گردان‌های بسیجی، افزایش توان دفاعی و نظامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بسیج قدرتمند است و اجازه تعدی دشمنان به خاک پاک میهن اسلامی ایران را نمی دهد، افزود: این رزمایش توان و انسجام و تعهدات نیروهای مخلص بسیج را به جهان ابلاغ می‌کند.

محمودی عنوان کرد: تمامی نیروهای بسیج با لبیک به فرامین و منویات مقام معظم رهبری و الگو قرار دادن اهداف امام(ره) و شهدا از مرزهای ایران اسلامی دفاع کرده و هموراه حامی نظام و انقلاب هستند.

وی دارا بودن ایران اسلامی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ناب و ویژه را دلیل توجه دشمن و کارشکنی‌ها آنان عنوان و بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی در جهان به واسطه حضور همیشگی و گسترده نیروهای بسیج در تمامی عرصه‌ها بیش از پیش مهیا خواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار رزمایش کنونی را نشانه اقتدار نیروهای بسیج بیان کرد و افزود: بسیج مردمی‌ترین نیروی کشور است که قشرهای مختلفی در آن عضو هستند و بسیجیان در صورت بروز کوچکترین تهدید آماده اجرای فرامین مقام عظمای ولایت هستند.

وی با اشاره به فاجعه منا، آن را از جانب رژیم آل‌سعود عمدی عنوان کرد و یادآور شد: رژیم آل‌سعود صلاحیت مدیریت حج ابراهیمی را نداشته و کشورهای مسلمان در این راستا باید تصمیمی قاطع بگیرند.

captcha