آغاز ثبت‌‌نام کلاس‌های آموزش حفظ قرآن ویژه خردسالان در بیجار
کد خبر: 3444244
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

آغاز ثبت‌‌نام کلاس‌های آموزش حفظ قرآن ویژه خردسالان در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم ویژه خردسالان در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اینکه آموزش حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در مؤسسه قرآنی ضحی برگزار می‌شود، اظهار کرد: قرآن‌آموزان خردسال بیجار از این طرح قرآن استقبال چشمگیری داشته‌اند.
وی افزود: این دوره آموزشی ویژه خردسالان دختر و پسر پنج الی ۱۰ سال است که در مؤسسه قرآنی ضحی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بیجار برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه قرآن‌آموزان موفق در این دوره آموزشی گواهی‌نامه دریافت و از آن‌ها برای شرکت در دوره‌های بالاتر دعوت به حضور خواهد شد، تأکید کرد: قرآن محور همه ابعاد زندگی بشر است، اگر همه انسان‌ها به آن تمسک جویند بیمه می‌شوند.
وی به اهداف برگزاری این کلاس‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنا کردن کودکان با مفاهیم رفیع قرآن کریم، انس و الفت هرچه بیشتر با قرآن، ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اینکه زمانی می‌توانیم قرآن را در زندگی روزمره خود جاری کنیم و کودکان را به قرآن انس دهیم که خود ما نیز رفتاری قرآنی داشته باشیم، یادآور شد: کودکان بیشتر رفتار را می‌بینند. بنابراین اگر ما بتوانیم با والدین در ارتباط باشیم و به نوعی شیوه‌های صحیح رفتار به ویژه رفتار قرآنی را به آنها منتقل کنیم، آن زمان است که می‌توانیم کودکانی قرآنی داشته باشیم.

captcha