برگزاری جلسات خانگی قرآن ویژه خانواده در بیجار
کد خبر: 3447905
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

برگزاری جلسات خانگی قرآن ویژه خانواده در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: جلسات قرآنی خانگی از طرح‌های جدید در بحث نشر، ترویج و فراگیری قرآن کریم ویژه خانواده‌ها بوده که در این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و عمل به آموزه‌های قرآن کریم سعادت جامعه را به دنبال دارد.
وی افزود: جلسات خانگی قرآن از طرح‌های جدید در بحث نشر، ترویج و فراگیری قرآن کریم ویژه خانواده بوده که در این شهرستان برگزار خواهد شد و یکی از عوامل گسترش فعالیت‌های این کتاب آسمانی است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد این شهرستان تأکید و بیان کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی در مساجد می تواند زمینه ساز ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بوده و هم موجب جذب و ایجاد انگیزه برای حضور در مساجد می شود
وی به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی بیجار با هدف افزایش فعالیت‌های قرآنی اشاره و عنوان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مساجد و مدارس، مسابقات فصلی، کلاس‌های آموزشی و به‌کارگیری مربیان قرآنی در سطح روستاها همچون گذشته در دستور کار این اداره است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار همچنین بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد این شهرستان تأکید کرد و افزود: فعالیت در حوزه و حیطه قرآنی در مساجد موجب تقویت معنویات و اعتقادات جوانان و نوجوانان می‌شود و مفهوم و معنای قرآن را در دل و جان جوانان جای خواهد داد.
وی در پایان یادآور شد: ارتقای روند گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد و بین جوانان زمینه‌ساز سعادت و سربلندی جامعه و خنثی کردن بسیاری از تهاجمات فرهنگی دشمنان بین جوانان خواهد شد.

captcha