تفکر بسیجی سد راه نفوذ دشمنان نظام است
کد خبر: 3455440
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

تفکر بسیجی سد راه نفوذ دشمنان نظام است

گروه سیاسی: امام جمعه توپ آغاچ تفکر بسیجی را سد راه نفوذ دشمنان نظام دانست و گفت: دشمن راه خود را به هر طریقی برای رخنه و نفوذ در نظام باز می‌کند، اما تفکری به نام تفکر بسیج‌محوری، همواره سد راه دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر، امام جمعه توپ آغاچ دیروز، 30 آبان ماه در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در سالن شهید رحمانی سپاه بیجار برگزار شد، بر شناخت زمان و اهمیت حرکت بر مبنای مقتضیات زمانی تأکید و اظهار کرد: زمان‌شناسی و حرکت بر مبنا و اقتضای زمان از خصوصیات ارزشمند و بارز بسیجیان است.
وی به حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در دوران سازندگی نیز بسیج با حضور خود دیگر بار عمران و آبادانی کشور را به ارمغان آورد.
امام جمعه توپ آغاچ، راه نجات کشور را بازگشت به تفکر بسیجی ذکر و بیان کرد: اکنون نیز بسیج در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی، با لبیک به فرمان رهبری، هر جا که حضورش الزامی است، حضور خواهد یافت.
وی بسیج را یکی از عناصر تأثیرگذار در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان و اظهار کرد: بسیج به عنوان عنصری ثمربخش و اثربخش در نظام جمهوری اسلامی ایران حضوری پررنگ و ارزنده دارد.
حجت‌الاسلام حکیمی‌فر، تفکر بسیجی را سد راه نفوذ دشمنان نظام دانست و بیان کرد: دشمن راه خود را به هر طریقی برای رخنه و نفوذ در نظام باز می کند، اما تفکری به نام تفکر بسیج محوری، همواره سد راه دشمنان است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بیش از 70 بار کلمه نفوذ را در سخنرانی‌های اخیر خود مطرح و بر توجه مسئولان به نفوذ دشمنان  تأکید کرده‌اند.
امام جمعه توپ آغاج، بر آگاهی مردم در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان تأکید و با اشاره به فتنه‌هایی همچون فتنه سال 88 و کوی دانشگاه که خساراتی را بر نظام ما تحمیل کرد، گفت: این فتنه‌ها از بی‌بصیرتی افرادی بود که دنباله‌رو فتنه و فتنه‌گران بودند.
وی در ادامه بر اهمیت شرکت حداکثری در انتخابات سال جاری اشاره و بیان کرد: دشمن درصدد به‌کارگیری افرادی در مجلس است که منویات آن‌ها را اجرا کنند اما آنان هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.
حجت‌الاسلام حکیمی‌فر بر تلاش دشمن برای آسیب به نظام از طریق ضربه به اقتصاد کشور و آسیب‌های روان‌شناختی اشاره و بیان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از فرامین مقام معظم رهبری و تولید داخلی، ما را از آسیب‌های اقتصادی مصون خواهد کرد.

captcha