نویسنده «شنام» و راوی «کوچه نقاش‌ها» مهمان شب خاطره می‌شوند
کد خبر: 3455746
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
۵ آذرماه؛

نویسنده «شنام» و راوی «کوچه نقاش‌ها» مهمان شب خاطره می‌شوند

گروه ادب: برنامه دویست و شصت و سوم «شب خاطره» با حضور و خاطره‌گویی نویسنده کتاب «شنام» و راوی کتاب «کوچه نقاش‌ها» روز پنجم آذرماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دویست و شصت و سومین برنامه از سلسله برنامه‌های «شب خاطره» حوزه هنری روز پنجشنبه، 5 آذرماه از ساعت 15 با حضور کیانوش گلزار راغب، نویسنده کتاب «شنام» و سیدابوالفضل کاظمی، راوی کتاب «کوچه نقاش‌ها» در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
در این برنامه طبق سنوات و روال گذشته جلسات شب خاطره، مسابقه محتوایی معمول، طراحی و اجرا می‌شود و جوایز این مسابقه دو کتاب «شنام» و «کوچه نقاش‌ها» از شناخته‌شده‌ترین آثار تولید شده توسط حوزه هنری و منتشر شده از سوی انتشارات سوره مهر خواهد بود.
کتاب «شنام» در 12 فصل به خاطرات آزاده دوران دفاع مقدس، کیانوش گلزار راغب در زندان‌های کومله در کردستان می‌پردازد که از 5 مرداد 1360 تا 18 شهریور 1361 به طول انجامیده است.
کتاب «کوچه نقاش‌ها» شامل خاطرات سیدابوالفضل کاظمی تنها فرمانده گردان بسیجی و داوطلب لشکر 27 محمد رسول‌ الله(ص) است که در چندین عملیات به صورت نیروی آزاد شرکت داشته و در عملیات کربلای 5 و 8 فرمانده گردان میثم بوده است. این کتاب با تدوین راحله صبوری منتشر شده است.

captcha