خانواده‌ شهدا سرمایه‌ ارزشمند ایران اسلامی هستند
کد خبر: 3456468
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

خانواده‌ شهدا سرمایه‌ ارزشمند ایران اسلامی هستند

گروه سیاسی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار گفت: خانواده شهدا گنجینه‌های گرانبها و سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسین پورقره‌خان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار روز گذشته، دوم آذرماه در دیدار با خانواده شهید حجت‌الله برزگرزاده و جانباز، احمد شیرمحمدی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهید معظم حجت‌الله برزگر زاده، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.
وی بر پاسداشت خون شهدا تأکید و امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت‌ها و جانبازی‌های آنان دانست و افزود: ترویج فرهنگ شهادت و پاسداشت خون شهدا و جانفشانی‌های آزادگان و جانبازان موجب تداوم انقلاب اسلامی ایران می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار عنوان کرد: شهدا جانبازان و آزادگان برای پیروزی انقلاب و بیرون راندن بیگانگان و کوتاه کردن دست دشمنان از کشور، جانفشانی کردند و امروز نیز تداوم راه و اهداف آنان وظیفه هر ایرانی است.
پورقره‌خان، خانواده‌های شهدا را گنجینه‌های گرانبها و سرمایه‌های ارزشمند ایران اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: گذر کشور از پیچ و خم‌های مختلف در دهه‌های اخیر نتیجه صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و خون پاک شهیدانی است که تقدیم انقلاب کرده‌اند.

captcha