دومین کاروان دانشجویی بیجار به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
کد خبر: 3481747
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

دومین کاروان دانشجویی بیجار به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

گروه سیاسی: 40 نفر از دانشجویان دختر در قالب کاروان راهیان نور با بدرقه جانشین فرمانده سپاه و رؤسای دانشگاه‌های بیجار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت المقدس، با بدرقه جانشین فرمانده سپاه بیجار و روسای دانشگاه‌های این شهرستان40 نفر از دانشجویان دختر این دانشگاه‌ها در قالب کاروان راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنگی به جنوب کشور اعزام شدند.

عسکری، جانشین فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور پل ارتباطی نسل جوان با دوران طلایی دفاع مقدس است، افزود: تلاش در جهت برگزاری اردوهای راهیان نور ایجاد حرکت بزرگ فرهنگی برای غنا بخشیدن به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه اردوی راهیان نور مهم‌ترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه دشمنان است، اعلام کرد: در این اردوها نسل جوان با رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب با توسل به هر دسیسه‌ای قصد گرفتن هویت و اعتقادات جوانان این مرز و بوم را دارد و برگزاری اردوی راهیان نور یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی موثر در راستای مقابله با دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اهمیت اردوی راهیان نور و توجه به آن عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب حرکت اردوهای راهیان نور را یک حرکت فرهنگی بزرگ می‌دانند که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ماست.

لازم به ذکر است؛ تعداد 40 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه‌های بیجار نیز در تاریخ 11 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

captcha