طرح‌ها و فعالیت‌های قرآنی در بیجار ارتقا می‌یابد
کد خبر: 3481810
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

طرح‌ها و فعالیت‌های قرآنی در بیجار ارتقا می‌یابد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه خوشبختانه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نسبت به سال‌های گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است، گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی با توجه به استقبال بسیار گرم مردم این شهرستان سال آینده ارتقاء می یابد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نسبت به سال‌های گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.
وی به اجرای طرح قرآنی به‌صورت هفتگی در خانه‌ها اشاره کرد و افزود: طرح جلسات قرآنی خانگی از طرح‌های نو در بحث نشر و ترویج و فراگیری قرآن کریم ویژه خانواده است که در شهرستان بیجار اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با تأکید بر سرلوحه قرار دادن مفاهیم قرآن کریم در زندگی روزمره عنوان کرد: درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن، هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به‌دنبال دارد.
وی با بیان اینکه نقش ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی مؤثر و غیرقابل انکار است، عنوان کرد: جامعه نیز نسبت به مسائل قرآنی باید پیشگام باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یاد آور شد: به‌منظور گسترش برنامه‌های قرآنی در سطح روستاها نیز از مربیان قرآنی بهره‌ گرفته شده است.

captcha