کلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسات قرآنی بیجار برگزار شد
کد خبر: 3482211
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

کلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسات قرآنی بیجار برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و بهره‌مندی از منویات این کتاب بزرگ الهی بیش ۱۰ کلاس قرآن در مؤسسات و مراکز قرآنی بیجار برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از کردستان، اظهار کرد: این امر با هدف درک مفاهیم عمیق قرآنی در سطح شهرستان بیجار اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه  عمل به قرآن کریم یکی از مهم‌ترین مقوله و تأکیدات ائمه اطهار و علما و بزرگان دین است، افزود: فعالیت‌های قرآنی باید همیشه در رأس همه برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد و از همان ابتدای کودکی نسل جوان با قرآن مأنوس شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: قرآن کتاب هدایت مسلمانان است و لازم است تا منویات این کتاب مقدس را سر لوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

فعالان قرآنی نقش مهمی در توسعه آموزه‌های دینی و قرآنی جامعه دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه فعالان قرآنی نقش بسزایی در راستای توسعه و ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی جامعه دارند، گفت: انتظار می‌رود با اجرای طرح‌های مختلف بتوانیم به ترویج فرهنگ ناب محمدی در جامعه کمک کنیم.

وی با اشاره به اهمیت ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی در جامعه اظهار کرد: اهتمام به ترویج معارف قرآنی بهترین عامل در مقابله با هجمه‌های بزرگ فرهنگی دشمنان دین و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی بیجار در زمینه علوم قرآنی یاد آور شد: شناسایی حافظان و فعالان امور قرآنی با هدف حمایت‌های مادی و معنوی آنان از مهم‌ترین برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی است.

captcha