اعزام ۵۰ مبلّغ در دهه دوم فاطمیه به بیجار
کد خبر: 3483560
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

اعزام ۵۰ مبلّغ در دهه دوم فاطمیه به بیجار

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از اعزام ۵۰ مبلّغ در دهه دوم فاطمیه به مناطق مختلف شهرستان بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس ادراه تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این تعداد مبلّغ در طول دهه دوم فاطمیه در سطح شهر و روستای بیجار فعالیت کردند.

وی به اهداف اجرای این امر اشاره کرد و افزود: هدف از اعزام مبلّغان در طول این ایام برگزاری باشکوهتر نماز جماعت، سخنرانی، برگزاری مجالس عزاداری، تبیین سیره و زندگانی حضرت زهرا(س) است.

وی اعلام کرد: با بیان اینکه تمام ابعاد زندگی ما باید بر اساس سبک زندگی فاطمی باشد، گفت: خصوصیات حضرت فاطمه(س) بهترین الگوی زنان مسلمانان امروز است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) نمونه کامل و بارز زنان عالم تشیع است، گفت: حضرت زهرا(س) الگوی کامل انسانیت است.

وی با اعلام اینکه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از ۴۰۰۰ برگ برشور ما و محبت فاطمی در سطح شهرستان توزیع شد، اعلام کرد: در این برشورها به فضائل حضرت زهرا(س) و اهمیت ترویج سبک زندگی فاطمی اشاره شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان یاد آور شد: ولایت‌مداری و دفاع از ولایت مهم‌ترین و بزرگترین درس و پیام فرهنگ فاطمی است که باید این مهم بیش از پیش در جامعه تبیین شود.

captcha