ابهام در برگزاری دومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی
کد خبر: 3514497
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
میرزایی‌نسب بیان کرد:

ابهام در برگزاری دومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری جوانان مساجد کشور با اشاره به احصاء نقاط ضعف و قوت اولین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی گفت: تا یک ماه آینده در مورد برگزاری این جشنواره، تصمیم‌گیری خواهد شد.

مجتبی میرزایی‌نسب،‌ مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به استقبال خوب بانوان از یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف جشنواره، تاکنون درگیر امتحانات دانشگاهی بوده‌اند پیش‌بینی می‌شود این حضور بیشتر نیز شود.
وی افزود: تاکنون 1200 نفر با مراجعه به سامانه در نظر گرفته شده، نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند. با توجه به اینکه ثبت نام به صورت حضوری نیز صورت می‌گیرد، قطعاً این رقم در حال حاضر بیشتر است.
میرزایی‌نسب اذعا کرد: ثبت نام برای حضور در یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به دو صورت اینترنتی و حضوری است، ثبت نام حضوری نیز بیشتر برای افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند در نظر گرفته شده است.
مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور همچنین در مورد جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی نیز گفت: سال گذشته این جشنواره به خوبی برگزار شد بعد از برگزاری این جشنواره نقط ضعف و قوت آن احصاء شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز بیشتر، بنابر این است که آسیب‌شناسی خوبی در مورد این جشنواره صورت بگیرد، تلاش می‌کنیم تا بر روی رشته‌ها نیازسنجی صورت گیرد،‌ اگر بتوانیم برای شرایط انتهایی سال میزبانی را مشخص کنیم، شاهد برگزاری آن خواهیم بود.
میرزایی‌نسب در پایان با اشاره به اینکه هنوز نظر قطعی برای برگزاری این جشنواره وجود ندارد، گفت: تقریباً تا یک ماه آینده برگزاری یا عدم برگزاری این جشنواره مشخص خواهد شد.
یادآور می‌شود، اولین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی، بهمن‌ماه سال گذشته و به میزبانی روستای «روتان» شهرستان سیریک از توابع استان هرمزگان برگزار شد. در این جشنواره شرکت‌کنندگان از ساکنان روستاهای کشورمان بودند.
captcha