ثبت‌نام یک هزار ایلامی در سماح برای حضور در کنگره اربعین
کد خبر: 3529793
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
ممیز خبر داد:

ثبت‌نام یک هزار ایلامی در سماح برای حضور در کنگره اربعین

گروه اجتماعی: مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: یک هزار ایلامی تاکنون در سامانه سماح برای شرکت در همایش اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

غلام‌رضا ممیز، مدیرکل حج و زیارت استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، اظهار کرد: تاکنون بیش از 120 هزار نفر در سایت سامانه سماح برای دریافت روادید و شرکت در همایش بزرگ اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه از این تعداد افراد ثبت‌نام ‌شده یک هزار نفر ایلامی هستند، افزود: تا اول مهر چهار دفتر کنسولی در استان‌های تهران، مشهد، کرمانشاه و اهواز ویزا صادر می‌کنند و بعد از آن در 20 استان کشور بر اساس نیاز دفتر موقت کنسولی برای صدور ویزا دایر می‌شود.
ممیز با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 میلیون نفر از زائران اربعین از مرز مهران تردد کنند، تصریح کرد:  بدون روادید قانونی اجازه تردد از مرز مهران داده نمی‌شود.
مدیر کل حج و زیارت استان ایلام با اشاره به اینکه هر چه در توان داشته باشیم برای ارائه خدمات بهتر و راحت به زائران اربعین انجام می‌دهیم، عنوان کرد: از زائران درخواست داریم تا قبل از شروع همایش اربعین نسبت به دریافت گذرنامه و ویزا اقدام کنند.
captcha