برگزاری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در زاهدان
کد خبر: 3538419
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

برگزاری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سه‌شنبه 27 مهرماه در اردوگاه فاطمة الزهرا(س) شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، محبوبه کمالی، دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سه‌شنبه 27 مهرماه در اردوگاه فاطمة الزهرا(س) شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان افزود: این جشنواره قرآنی هر ساله در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر دینی و همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر جوانان به مساجد برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: شناسایی و ارتقای سطح معارف قرآنی جوانان، حضور پرنشاط اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و نیز کشف استعدادهای برتر قرآنی از جمله اهداف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان است.
کمالی با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 نفر از بانوان و آقایان در جشنواره قرآنی مدهامتان ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: این جشنواره در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت، ترتیل، اذان، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، اذکار نماز و تفسیر برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این جشنواره به صورت یک روزه برگزار می‌شود و نفرات اول در هر رشته به جشنواره کشوری مدهامتان راه پیدا خواهند کرد.
captcha