مراسم یوم الله 13 آبان، برای تأثیرگذاری بر نسل جوان کشور است
کد خبر: 3538580
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
عسگری:

مراسم یوم الله 13 آبان، برای تأثیرگذاری بر نسل جوان کشور است

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه‌هایی مانند مراسم روز 13آبان برای تأثیرگذاری بر نسل جوان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، جعفر عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، دوشنبه 26 مهرماه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری یوم الله 13آبان در اصفهان، اظهارکرد: برای داشتن جامعه‌ای با روحیه جهادگری، باید روحیه جهادی را به جامعه تزریق کرد که انجام این کار به عهده رسانه‌هاست.
وی با اشاره به اینکه یکی از 11 کمیته ستاد برگزاری13آبان،کمیته اطلاع‌رسانی است،گفت: با تلاش بیش‌تر و مستمر، می‌توانیم شاهد افزایش کارایی برنامه‌های مربوط به این روز باشیم.
عسگری افزود: جامعه هدف ما نوجوانان و جوانان هستند، چون بیش‌تر در معرض هجمه‌های دشمن قرار دارند، بنابراین لازم است ستاد برگزاری13آبان با استفاده از ظرفیت خود، سرمایه‌گذاری بیش‌تری روی این قشر انجام دهد. 
وی با اشاره به مراسم روز13آبان گفت: حسن چنین برنامه‌هایی استمرار، فراگیری و تأثیرگذاری بر نسل جوان و دانش‌آموزان است.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: استکبارستیزی در میان اقشار مختلف جامعه ما نفوذ کرده و در دو سال اخیر نیز حضور همه اقشار جامعه در روز۱۳آبان افزایش یافته است.
عسگری بیان کرد: دشمن، جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است، بنابراین باید جوانان را با بصیرت، معرفت و روشنفکری برای آینده انقلاب اسلامی تربیت کنیم.
وی افزود: مراسم روز۱۳آبان در میدان انقلاب همراه با سخنرانی برگزار شده و بعد از آن از میدان انقلاب تا خیابان هشت بهشت راهپیمایی خواهیم داشت.
بر اساس این گزارش،13آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام درسال ۱۳۵۸در تقویم رسمی کشور با نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

captcha