تسریع در روند ارائه خدمات به گیلانیان مشتاق سفر عتبات عالیات
کد خبر: 3540839
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۷
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گیلان خبر داد:

تسریع در روند ارائه خدمات به گیلانیان مشتاق سفر عتبات عالیات

گروه اجتماعی: باقری پور طی بازدید از دفتر کنسولگری موقت عراق در رشت، از اعلام آمادگی سازمان های دست اندرکار برای کمک به تسریع در روند خدمات قابل ارائه به گیلانیان مشتاق سفر به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، باقری پور، رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گیلان روز گذشته، 4 آبان در دیدار با عوف الرحمن حسن، سرپرست دفتر کنسولگری موقت رشت، از دفتر صدور روادید عراق زائرین گیلانی عتبات عالیات بازديد بعمل آورد و از نزديک در جريان روند صدور روادید قرار گرفت.

وی ضمن تاكيد بر تداوم میهمان نوازی ایرانیان، از اعلام آمادگی سازمان های دست اندرکار برای کمک به تسریع در روند خدمات قابل ارائه به گیلانیان مشتاق سفر به عتبات عالیات خبر داد.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان نیز در این دیدار، ضمن ارائه آمار تعداد روادید صادره، بر لزوم رعايت برخی از بخشنامه های ارسالی تاكيد کرد و گفت: تاکنون 8 هزار و 821 گیلانی جهت اعزام به کربلای معلی و حضور در اجتماع عظیم حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که برای حدود 4 هزار نفر از آنها روادید صادر شده است.

وی با بیان اینکه دفتر صدور روادید عراق زائرین عتبات عالیات در رشت به دنبال پیگیری های مکرر استاندار گيلان، با تلاش مشترک وزارتخانه های کشور و امور خارجه و با پشتیبانی کامل سازمان حج و زیارت از روز سه شنبه هفته گذشته کار خود را با استقرار نمایندگان دولت عراق در رشت آغاز کرده، یادآور شد: دفتر كنسولی موقت در رشت علاوه بر گیلان صدور روادید برای استان های زنجان، قزوین و احتمالا اردبیل را هم انجام خواهد داد.

به گزارش ایکنا، عوف الرحمن حسن با قدردانی از خدمات مدیریت حج و زيارت گيلان از همه دست اندركاران اين سازمان بابت خدمات ارائه شده تقدير و تشكر کرد.

captcha