ثبت نام 13 هزار زائر گیلانی اربعین در سامانه سماح
کد خبر: 3542637
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

ثبت نام 13 هزار زائر گیلانی اربعین در سامانه سماح

گروه اجتماعی: فعال با اشاره به وضعیت ثبت‌ نام زائران اربعین حسینی در سایت سماح، گفت: تاکنون در گیلان 13 هزار نفر برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سایت سماح ثبت ‌نام کرده‌اند.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به وضعیت ثبت‌ نام زائران اربعین حسینی در سایت سماح، اظهار کرد: تاکنون در گیلان 13 هزار نفر برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سایت سماح ثبت ‌نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مشتاقان زیارت اربعین برای اخذ روادید فقط به سامانه سماح (samah.haj.ir) به عنوان به کانال رسمی مراجعه نمایند و افزود: زائران  ثبت نام در سامانه سماح را به فوریت انجام دهند و کار را به روزهای آخر وانگذارند.

فعال از زائران خواست مراحل ثبت نام خود را با پرداخت هزینه های مرتبط بر روی سامانه و با استفاده از کارت بانکی تکمیل کنند و عنوان کرد: زائران با انتخاب نزدیک ترین دفتر زیارتی در سامانه سماح، مدارک خود را به سرعت به دفتر مذکور تحویل دهند تا روادید در اولین فرصت اخذ و توسط همان دفتر زیارتی به ایشان عودت داده شود.

مدیر حج و زیارت گیلان بیان کرد: با توجه به هشدارهای مسئولین مرتبط برای گرفتار نشدن در دام باندهای جاعل ویزا، تاکید مجددا می شود از مراجعه به افراد و مراکز غیر مجاز هوشیارانه پرهیز نموده و صرفا در سامانه سماح ثبت نام نمایید.

captcha