15 هزار نفر از استان مرکزی در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند
کد خبر: 3544079
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

15 هزار نفر از استان مرکزی در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند

گروه اجتماعی: مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی از ثبت‌نام 15 هزار و 536 نفر در پیاده‌روی اربعین تا دوشنبه، 17 آبان‌ماه از استان مرکزی خبر داد.

خلیل دل‌پاک، مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی گفت: تا امروز، دوشنبه 17 آبان‌ماه از استان مرکزی تعداد 15 هزار و 536 نفر در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین تا روز جمعه، 28 آبان‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سماح به نشانی الکترونیکی https://samah.haj.ir/  ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
مدیرکل حج و زیارت استان تصریح کرد: علاقه‌مندانی که قادر نیستند شخصاً  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند می‌توانند با مراجعه به  37 دفتر ثابتی که در سطح استان مشخص شده است ثبت‌نام خود را انجام دهند. زائرین اربعین حسینی از استان مرکزی فقط از طریق مرز مهران به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و برای اینکه بی‌نظمی و مشکلی به وجود نیاید پیاده‌روی به صورت گروهی انجام خواهد شد.
دل‌پاک در پایان بیان کرد: اداره‌کل حج و زیارت استان هیچگونه موکبی در سطح استان ندارد و تنها موکب این اداره در مرز مهران با نام شهدای منا است که در ایام اربعین به زائرین حسینی خدمات ارائه می‌دهد.
captcha