دومین همایش ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3557683
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

دومین همایش ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: دومین همایش ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی استان، با موضوع تبیین نقش نماز و ائمه جماعات در ارتقای کارآمدی نیروی انسانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

علی زرقانی، کارشناس ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: دومین همایش ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع تبیین نقش نماز و ائمه جماعات در ارتقای کارآمدی نیروی انسانی به همت این اداره کل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در موضوعات مختلف، همایش‌های آموزشی برای ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، ادامه داد: اما این همایش، دومین همایش درخصوص موضوع تبیین نقش نماز در ارتقاء کارآمدی نیروی انسانی است که برگزار خواهد شد.
زرقانی با اشاره به اینکه در این همایش بیش از 250 نفر از ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی حضور دارند، یادآور شد: در این همایش حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی، رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سخنرانی خواهد کرد و در ادامه نیز حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، کارشناس و واعظ دینی نیز نکاتی را درخصوص نقش نماز در کارآمدی نیروی انسانی ارائه خواهد کرد.
وی عنوان کرد: این همایش روز جمعه، 10 دی‌ماه ساعت 8:30 تا 10:30 در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.
captcha