احداث و بهسازی 96 واحد مسکن مددجویی در بیجار
کد خبر: 3558620
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

احداث و بهسازی 96 واحد مسکن مددجویی در بیجار

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد بیجار گفت: 487میلیون تومان جهت خرید و احداث و 260 میلیون تومان نیز در قالب تعمیرات به مسکن های مددجویی این شهرستان اختصاص داده شده است.

امیرعطااله افخمی، رئیس کمیته امداد بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کردستان، با بیان اینکه تامین مسکن محرومان یکی از برنامه ها و فعالیت های این نهاد است، اظهارکرد: تعداد 96 واحد مسکونی مددجویی توسط کمیته امداد این شهرستان در سال جاری احداث و بهسازی شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد 24 واحد احداث و خریداری و 72 واحد در قالب تعمیرات بوده است، افزود:  487 میلیون تومان جهت خرید و احداث و 260 میلیون تومان در قالب تعمیرات به مسکن های مددجویی این شهرستان اختصاص داده شده است.
افخمی با اشاره به اینکه یکی ار سرفصل های هزینه کرد زکات، مسکن محرومان است، اعلام کرد: 60 میلیون تومان از محل زکات جمع آوری شده شهرستان برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شده است.
وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد بیجار به صد درصد تعهدات خود در جهت ساخت مسکن محرومان این شهرستان در سال 95 عمل کرده است ،بیان کرد: هم اکنون هیچ طرح نیمه تمامی که در تعهدات مسکن مددجویی این شهرستان باشد باقی نمانده است.
مدیر کمیته امداد بیجار عنوان کرد: هم اکنون پنج هزار و 300 نفر در قالب سه هزار خانوار که 6 درصد از جمیعت شهرستان را تشکیل می‌دهند، بصورت تک خدمتی، چند خدمتی و کمک معیشت بگیر از خدمات کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند هستند.
وی در پایان یادآور شد: هدف این نهاد کمک به نیازمندان و رفع محرومیت اقشار ضعیف جامعه است.
captcha