شورای هم‌افزایی قرآنی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان تشکیل می‌شود
کد خبر: 3568491
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

شورای هم‌افزایی قرآنی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان تشکیل می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان از تشکیل شورای هم‌افزایی قرآنی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان خبر داد.

حسین خاکسارهرندی، رئیس اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه 11 بهمن‌ماه، جلسه شورای هم‌افزایی فرهنگی استان با موضوع نشر توسعه فرهنگ و معارف قرآنی در محل استانداری اصفهان برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه با حضور 15 نفر از مسئولان قرآنی ادارات، سازمان‌ها و دانشگاه‌های استان برگزار شد، افزود: در این جلسه بنده گزارشی از ظرفیت‌ها و دغدغه‌های موسسات و فعالان  قرآنی استان ارائه کردم و در خصوص آن بحث و گفت‌وگو شد.
رییس اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان اصفهان بیان کرد: در این جلسه مصوب شد که شورای هم‌افزایی قرآنی دستگاه‌های دولتی استان متشکل از نماینده تام الاختیار قرآنی هردستگاه تشکیل شود.
خاکسارهرندی با بیان اینکه اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان اصفهان به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد، گفت: هدف از شکل گیری این شورا، آشنایی با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های قرآنی دستگاه‎های دولتی است.
وی افزود: تشکیل این شورا تاثیر بسزایی در انتقال تجربیات، پیشبرد فعالیت‌های قرآنی براساس خرد جمعی و هم افزایی فعالیت‌ها قرآنی به همراه دارد. 
captcha