برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج
کد خبر: 3569908
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت 15 بهمن با عنوان «انقلاب اسلامی- قرآن و رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی عج» در صحن قدیم مسجد جامع سنندج خبر داد.

ژاله حیدری‌مقدم، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت 15 بهمن با عنوان «انقلاب اسلامی- قرآن و رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی عج» در صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزار می شود.

وی افزود: این محفل قرآنی با حضور استاد بین‌المللی قاسم مقدمی و اساتید برجسته قرآنی استان کردستان و قرائت قران کریم توسط آنان در صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان کردستان عنوان کرد: این محفل قرآن پیش از نماز جمعه و از ساعت 10 صبح روز جمعه با حضور فعالان قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محفل قرآنی یکی از مجموعه برنامه‌های کمیته قرآنی ستاددهه فجر امسال بوده که تاکنون برنامه‌های مختلفی را در سطح استان برگزار کرده است، اعلام کرد: در این محفل قرآنی گروه‌های برجسته مولودخوانی استانی به اجرا می‌پردازند.

حیدری‌مقدم انس با قرآن و فعالیت در این زمینه را موجب شناخت بیشتر خداوند و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای دین مبین اسلام دانست و بیان کرد: با روی آوری به سوی قرآن می‌توانیم سبک زندگی اسلامی را احصاء کنیم و از این طریق راه و هدف زندگی خود را پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه زندگی ما مسلمان باید براساس خدا محوری باشد، ادامه داد: در زندگی ما مسلمانان باید سبک و الگوی اسلامی حاکم باشد و در این راه باید تمام دستگاه های فرهنگی تلاش کنند و این سبک زندگی را در جامعه معرفی و تبیین کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کردستان افزود: باید سبک زندگی اسلامی را بیشتر به مردم معرفی کنیم تا بتوان مردم را به سوی آن بهتر و بیشتر سوق داد.

وی به معرفی الگوهای برجسته سبک زندگی اسلام نیز تأکید کرد و یادآور شد: در گذشته و حال جامعه ما الگوهای فراوانی وجود دارند که به سبک اسلامی زندگی کرده‌اند و باید آنها را شناسایی و به مردم معرفی کنیم تا از این افراد الگوبرداری شود.

captcha