مدارس صدرا برآورده‌کننده نیازهای عقیدتی ـ اخلاقی دانش‌آموزان است
کد خبر: 3582871
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

مدارس صدرا برآورده‌کننده نیازهای عقیدتی ـ اخلاقی دانش‌آموزان است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به اینکه دبیرستان‌های صدرا بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی و برآورده‌کننده نیازهای عقیدتی ـ اخلاقی دانش‌آموزان است، گفت: دبیرستان‌های صدرا بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی هستند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به اهمیت دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا اشاره و اظهار کرد: دبیرستان‌های صدرا سنگرهای مستحکم نظام اسلامی در مواجهه با جنگ نرم هستند.

وی با اشاره به اینکه دبیرستان‌های صدرا بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی و برآورده‌کننده نیازهای عقیدتی ـ اخلاقی دانش‌آموزان است، افزود: امروز تکلیف داریم برای آینده نظام اسلامی کار اساسی انجام دهیم و دبیرستان‌های صدرا آماده‌ترین و مطمئن‌ترین ابزار برای رسیدن به این اهداف است.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار بیان کرد: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی و برآورده‌کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش‌آموزان به‌‌ویژه با د‌رنظر گرفتن نیاز امروز جامعه است

وی با اشاره به اینکه فضای مدارس صدرا باعث آرامش خاطر اولیا می‌شود چون این مدارس با معلمان و دانش‌آموزان مذهبی شکل گرفته است، عنوان کرد: مدارس صدرا در توسعه فرهنگ دینی نقش مهم و اساسی دارند.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا، با اشاره به فضای تعلیم و تربیت در مدارس اعلام کرد: بیشتر باید فضای مدرس صدرا « وَیُزَکّیهِم » باشد تا « وَیُعَلِّمُهُمُ »و تلاش شود تا دانش آموزان و اولیاء از فضای موجود راضی کند.

وی بحث مسائل تربیتی در مدارس را خیلی حساس دانست و یادآور شد: درباره مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا باید گفت که مدارس صدرا از بهترین مدارس تحصیلی در سطح کشور به شمار می‌روند.

captcha