برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ و تجوید قرآن در بیجار
کد خبر: 3589918
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ و تجوید قرآن در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از آغاز کلاس‌های آموزش حفظ و تجوید قرآن کریم در سطح مؤسسات قرآنی این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام خلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: کلاس‌های آموزش حفظ جزء 30 قرآن کریم از فروردین ماه آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی ویژه نوجوانان است که در مؤسسات قرآنی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بیجار برگزار می‌شود، افزود: قرآن‌آموزان موفق در این دوره آموزشی گواهی‌نامه دریافت و از آن‌ها برای شرکت در دوره‌های بالاتر دعوت به حضور خواهد شد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بیان کرد: قرآن کلام الهی است و انسان همواره با تلاوت قرآن به شادابی می‌رسد و باید نسبت به اشاعه آموزه‌های آن در جامعه تلاش شود.

وی اعلام کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی کلاس تجوید قرآن کریم ویژه نوجوانان و نوجوانان در موسسه قرآنی جواد الائمه(ع)بیجار و با حضور پرشور قرآن آموزان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: استقبال از کلاس های تجوید قرآن کریم در بیجار بسیار خوب بوده و این دوره با حضور بیش از 30 نفر از قرآن آموزان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: هزینه کردن در زمینه فعالیت‌های قرآنی در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای ساختن جامعه است و همه مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

captcha