برگزاری کلاس‌های قرآن در سطح مؤسسات بیجار
کد خبر: 3591987
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

برگزاری کلاس‌های قرآن در سطح مؤسسات بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری کلاس‌های قرآن کریم در رشته‌های مختلف در سطح مؤسسات قرآنی سطح شهرستان بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‎نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی کلاس‌های قرآنی در رشته‌های تجوید،تفسیر و حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان در سطح مؤسسات قرآنی بیجار و با حضور پرشور قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: استقبال از کلاس‌های تجوید قرآن کریم در بیجار بسیار خوب بوده و این دوره در هر مؤسسه با حضور بیش از ۳۰ نفر از قرآن آموزان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: هزینه کردن در زمینه فعالیت‌های قرآنی در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای ساختن جامعه است و همه مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

وی اعلام کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی بیجار کلاس تفسیر قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان در مؤسسه قرآنی حضرت مریم(س) بیجار و با حضور پرشور قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزش حفظ جزء 30 قرآن کریم از فروردین ماه آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، عنوان کرد: این دوره آموزشی ویژه نوجوانان است که در مؤسسه قرآنی جواد الائمه(ع) و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی بیجار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرآن‌آموزان موفق در این دوره آموزشی گواهی‌نامه دریافت و از آن‌ها برای شرکت در دوره‌های بالاتر دعوت به حضور خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: قرآن کلام الهی است و انسان همواره با تلاوت قرآن به شادابی می‌رسد و باید نسبت به اشاعه آموزه‌های آن در جامعه تلاش شود.

captcha