برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در مساجد بیجار
کد خبر: 3626694
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در مساجد بیجار

گروه فرهنگی: مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور پرشور مردم به همین مناسبت شامگاه پنجشنبه، 12مردادماه در بیشتر مساجد شهرستان بیجار برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور پرشور مردم به همین مناسبت شامگاه پنجشنبه، 12مردادماه در بیشتر مساجد شهرستان بیجار برگزار شد.

در این مراسم احجت الاسلام عیسی زارعی، مام جماعت مسجد ابوالفضل العباس ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) عنوان کرد: امشب یکی از بهترین شب‌های خداست و انشاالله ما بتوانیم با برگزاری اینگونه جشن‌ها این شب پر رکت را به اطلاع کلیه مردم برسانیم .

حجت الاسلام عیسی زارعی بیان کرد: مقام امام رضا(ع) آن قدر بالاست که تمامی مسلمانان را سمت حرمش در مشهدالرضا کشانده و ما هم باید با الگو گرفتن از ایشان راهشان را ادامه داده و به عنوان یک پیشوای دین جزء سربازان واقعی امام رضا باشیم .

وی با بیان این که امشب در تمام ایران جشن میلاد پا برجاست، افزود: امشب یکی بهترین شب‌های حرم رضوی است و خوش به سعادت کسی که در این شب مبارک در جوار امام رضا است .

 امام جماعت مسجد ابوالفضل العباس در پایان اظهار کرد: انشاالله بتوانیم در سال‌های آینده این جشن را باشکوه‌تر برگزار کرده تا مشت بزرگی بر دهان دشمن صهیونیست بکوبیم و اجازه ندهیم با افکار و اعتقاد ما بازی کنند.

 

captcha