فعالیت 6 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در بیجار
کد خبر: 3637620
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

فعالیت 6 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در بیجار

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی بیجار از فعالیت و اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در 6 پایگاه این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌ نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهارکرد: غنی‌سازی اوقات فراغت با برنامه‌های ویژه فرهنگی و آموزشی بهترین راه برای آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است.

وی افزود: 6 بوستان معرفت ویژه اوقات فراغت تابستان سال جاری با موضوع کانون‌های فرهنگی - تبلیغی از ابتدای تیرماه در سطح شهرستان برپا شده است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بر ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در کلاس های اوقات فراغت تاکید کرد و گفت: باید ترویج فرهنگ قرآنی در اولویت کلاس های اوقات فراغت قرار بگیرد تا از این طریق بتوانیم به اشاعه ارزش های دینی در جامعه کمک کنیم.

وی سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، غنی‌سازی اوقات فراغت و پیش‌گیری از اعتیاد را از مهم‌ترین برنامه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بیان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به دیگر برنامه های در نظر گرفته در اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و یادآور شد: از جمله برنامه های تابستانی تهیه و تولید نشریات فرهنگی جوان، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری کلاس های تفسیر، مفاهیم، حفظ و ترتیل قرآن است.

captcha