برگزاری مسابقات قرآن در مریوان
کد خبر: 3641492
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

برگزاری مسابقات قرآن در مریوان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و نوجوانان به همت سپاه پاسدران کردستان و همکاری دارالقرآن کریم شهرستان مریوان دیروز، 21 شهریور ماه در سطح این شهرستان برگزار شد.

ناهید زاهدی‌پور، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مریوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و نوجوانان به همت سپاه پاسدران کردستان و همکاری دارالقرآن کریم شهرستان مریوان دیروز، 21 شهریور ماه در سطح این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در جریان برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان و آقایان از سوی سپاه ناحیه مریوان، دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی مریوان با اعزام 5 نفر داور و دراختیار گذاشتن مکان و محل برگزاری مسابقات با این نهاد مقدس همکاری کرد.

زاهدی‌پور با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته‌های ترتیل، قرائت وحفظ برگزار شد، افزود: 70 نفر از قاریان وحافظان بانو و آقا سطح شهرستان در این مسابقه شرکت کردند.

وی یادآور شد: قراراست با اهدای جوایزی نفیسی از برگزیدگان این مسابقه درمراسمی از سوی سپاه پاسداران در محل سالن آمفی تاتر اداره تبلیغات اسلامی مریوان تجلیل شود.

captcha