مساجد یک نهاد سیاسى پرتحرک در جامعه اسلامى مطرح می‌شوند
کد خبر: 3651400
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

مساجد یک نهاد سیاسى پرتحرک در جامعه اسلامى مطرح می‌شوند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به اینکه مساجد اصلی‌ترین و مهم‌ترین پایگاه ترویج آموزه‌های دینی در جامعه هستند، گفت: مساجد به عنوان یک نهاد سیاسى پرتحرک در جامعه اسلامى مطرح می‌شوند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مسجد همواره به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه مردمی و دینی در جامعه محسوب شده و نقطه آغاز بسیاری از حرکت‌ها و جنبش‌ها به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه مسجد نخستین مرکز و پایگاه عبادت و پرستش خداوند است، افزود: مساجد در حفظ و بالندگی اسلام بسیار تاثیرگذارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: امروز با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان،احیای کارکردهای مساجد جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان را در برابر دسیسه های دشمنان ایمن می‌کند.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با بیان اینکه امروز با توجه به توسعه شهرها و جمعیت در مناطق روستایی، توسعه مساجد نیز ضروری است، عنوان کرد: توجه خیران و مسئولان به توسعه مساجد و اماکن مذهبی ضروری است.

وی در پایان یادآور شد: مساجد فقط پایگاه های فرهنگی و عبادی جامعه نیستند بلکه به‏ عنوان یک نهاد سیاسى پرتحرک در جامعه اسلامى مطرح می‌شوند.

captcha