آگاهی و بصیرت؛ ابزار لازم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 3665973
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

آگاهی و بصیرت؛ ابزار لازم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان اردبیل گفت: یافتن آگاهی و بصیرت لازم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان لازم بوده و با این ویژگی بارز می‌توان در مقابل دسیسه‌های متعدد و پراکنده استکبار ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از  اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری، نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان اردبیل، روز گذشته 30 آبان ماه در نشست بصیرت‌افزایی و روشنگری که با همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد، گفت: تغییر دیدگاه و افکار جوانان با ایجاد هجمه‌ وسیع فرهنگی از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: خدامحوری و معامله نیروهای مخلص بسیجی با خداوند در اجرای امورات از جمله ارکان و ویژگی‌های بارز آنان محسوب شده و یکی از رمزهای پیروزی مقاومت نیز عنوان می‌شود.
حجت الاسلام نوری بر لزوم بصیرت افزایی بسیجیان تأکید کرد و افزود: یافتن آگاهی و بصیرت لازم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان لازم بوده و با این ویژگی بارز می‌توان در مقابل دسیسه‌های متعدد و پراکنده استکبار ایستادگی کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان اردبیل تصریح کرد: ولایت مداری و تکلیف‌گرایی از دیگر ارکان نیروهای بسیجی بوده که با تکیه بر آن می‌توان جهاد فرهنگی انجام داد و به مانند دوران دفاع مقدس حماسه‌‌های متعددی را از نیروهای مخلص بسیجی شاهد باشیم.
حجت الاسلام نوری ادامه داد: دشمنان برای پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی تسخیر سرزمینی را مورد هدف قرار داده بودند که با شکست در آن به دنبال تغییر دادن افکار عمومی، جنگ فرهنگی و تغییر حاکمیت برآمدند و با وجود بصیرت و آگاهی مثال زدنی مردم، استکبار جهانی در دستیابی به این اهداف خود نیز راه به جایی نبرد.
وی با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی و شناخت کامل در مورد آسیب‌های فضای مجازی، بیان کرد: یکی از ترفندهای دشمنان قسم خورده انقلاب، تغییر دیدگاه و افکار جوانان با ایجاد هجمه‌ وسیع فرهنگی از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است و مطمئنا با آگاهی و شناخت بیشتر جوانان، دشمنان در این زمینه نیز با شکست مواجه خواهند شد.

captcha