فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج اکران می‌شود
کد خبر: 3685383
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱

فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج اکران می‌شود

گروه فرهنگی: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان ۱۸ فیلم از فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۳ تا ۲۱ بهمن جاری در سینما شیدای سنندج خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان شامگاه چهارشنبه، چهارم بهمن ماه در جلسه برنامه‌ریزی اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سنندج اظهار کرد: با آغاز فجر انقلاب ۱۸ فیلم مطرح سینمای ایران در بخش سودای سیمرغ در سنندج به روی پرده می‌رود.
وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با ۱۳ بهمن در سینما شیدا سنندج آغاز می‌شود، افزود: آیین افتتاحیه این جشنواره ساعت 6:30 عصر با حضور هنرمندان سرشناس سینمای کشور در سینما شیدا برگزار می‌شود.
دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کردستان ادامه داد: بر این اساس از ۱۳ تا ۲۱ بهمن ۱۴ فیلم سینمایی سودای سیمرغ و ۴ فیلم در بخش کودک و نوجوان از مجموعه فیلم‌های سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سنندج اکران می‌شود.
وی با اشاره به زمان اکران این فیلم ها افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فیلم جشنواره فجر در شش سانس اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت‌های ۹ و ۱۱ صبح در بخش فیلم کودک و ساعت ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ عصر در بخش سودای سیمرغ این فیلم ها را نظاره‌گر باشند.
قلعه‌شاخانی بیان کرد: پس از اکران هر فیلم فرم‌های نظرسنجی بین مردم توزیع می شود و نتایج این نظر سنجی‌ها پس از تحلیل و بررسی توسط کارشناسان مربوطه به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال می‌شود.
وی در خصوص نحوه فروش بلیط فیلم‌های جشنواره فجر بیان کرد: بلیط فیلم با ۲۰ درصد تخفیف و به صورت اینترنتی و مستقیم در سینما شیدا سنندج عرضه می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: امید است با توجه به نگاه ویژه مردم فرهنگ‌پرور و هنردوست کردستان شاهد استقبال گسترده ای از این جشنواره باشیم.

captcha