خروج آمریکا نباید شوک اقتصادی وارد کند
کد خبر: 3713388
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

خروج آمریکا نباید شوک اقتصادی وارد کند

خروج آمریکا نباید شوک اقتصادی وارد کند گروه سیاسی- امام جمعه بیجار گفت: با هوشمندی مسئولان و دولتمردان جهت تأمین کالاهای اساسی و ارز برای واردکنندگان مواد اولیه، ارز لازم تدارک دیده شده است و نباید خروج آمریکا شوک اقتصادی وارد کند.

به گزارش ایکنا کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی، خطیب جمعه شهرستان بیجار امروز، 21 اردیبهشت ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته که در حسینه این شهر برگزار شد، با بیان احادیثی از ائمه(ص) از برکات ماه خدا اظهار کرد: پیامبر اکرم می فرماید: مردم ماه خدا به شما روی آورده است و این ماه به همراه خود رحمت، مغفرت و برکت خداوندی را همراه دارد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان افزود: رهبر انقلاب معلمان و فرهنگیان را به توجه عمیق به مسئولیت خطیر خود توصیه نمودند و فرمودند ما برجام را پذیرفتیم اما دشنمی با جمهوری اسلامی تمام نشد.
خطیب جمعه شهرستان بیجار بیان کرد: جایگاه معلمان در بُعد معنوی باید شناخته شود همچنین باید در بُعد مادی و معاش هم مورد توجه قرار گیرند.
وی با اشاره به بدعهدی آمریکا عنوان کرد: در ۱۸ اردیبهشت رئیس جمهور آمریکا ۴ روز قبل از موعد مقرر در کنگره حضور یافت و در یک سخنرانی رسمی خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد و تحریم‌های شدیدی علیه ایران را امضا کرد از اول هم برای خیلی‌ها روشن بود که آمریکا پایبند نمی‌ماند.
حجت الاسلام مرادی بیان کرد: خوشبختانه با هوشمندی مسئولان و دولتمردان جهت تأمین کالاهای اساسی و ارز برای وارد کنندگان مواد اولیه صنعت، ارز لازم تدارک دیده شده است و نباید خروج آمریکا شوک اقتصادی وارد کند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید توان نظامی رزمندگان در سپاه و ارتش روزافزون تقویت شود چراکه دشمنان ما با خلع سلاح کردن کشور، فکر حمله به ما را دارند اما تا اقتدار نظام اسلامی و توان بازدارندگی رزمندگان وجود دارد، دشمن در خواب هم به فکر آغاز جنگ نخواهد بود.
خطیب جمعه شهرستان بیجار با اشاره به درگیری شب گذشته نیروهای انتظامی با قاچاقچیان و به شهادت رسیدن یکی از نیروهای خدوم نظامی، یادآور شد: ما قدردان زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و حافظان امنیت استان هستیم و شهادت این فرزند انقلاب را به خانواده شهید مسعود تقی‌لو تسلیت عرض می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha