یادواره شهدای فرهنگی شهرستان کامیاران برگزار شد
کد خبر: 3713999
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان کامیاران برگزار شد

گروه اجتماعی- یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید منبری در راستای اجرای ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، امروز، 23 اردیبهشت ماهدر کامیاران برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی شهرستان کامیاران برگزار شدبه گزارش ایکنا از کردستان، یادواره شهدای فرهنگی شهرستان با حضور مدیر و کارکنان آموزش و پرورش، فرهنگیان، رئیس و تنی چند از کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان با محوریت فرهنگی شهیدمولود منبری در محل کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری برگزار شد.
الله‌ویسی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران در این مراسم با اشاره به جایگاه و منزلت شهید اظهار کرد: منزلت و جایگاه شهدای فرهنگی در میان شهیدان جایگاهی خاص و بسیار ارزشمند است.
وی افزود: آنان با درک صحیح موقعیت ، استقلال و عزت میهن را در اولویت قرار داده و حضور در سنگر دفاع در جبهه را بر دیگر مسائل ارجح دانسته و در این حوزه به ایفای نقش خود پرداختند.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان کامیاران بیان کرد: شهادت موهبتی بود که از ناحیه خداوند رحمان مشمول حال آنان شد ، این شهدا با شهادت خود آموزش و اثر فرهنگی و تربیتی خود را برای نسل جوان و آینده ساز مملکت به یادگار نهادند.
یادآور می‌شود؛ در بخشی از این مراسم تندیس یادبود شهید منبری(شهید فرهنگی شهرستان) به فرزند این شهید بزرگوار اهدا شد.
انتهای پیام

captcha