برپایی نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «با خیش/بینه‌ر»
کد خبر: 3724688
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

برپایی نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «با خیش/بینه‌ر»

گروه فرهنگی - نمایشگاهی گروهی عکس موبایلی آثار هنرمندان عکاس زنجانی و کردستانی به همت حوزه هنری شهرستان بیجار از روز شنبه از دوم تا هفتم تیرماه ۹۷ در گالری اردیبهشت حوزه هنری بیجار برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه گروهی عکس موبایلی «با خیش/بینه‌ر»

ناصرقربانپور، سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای تعامل، هم‌افزایی هنری، استفاده و بهره‌گیری از تجربیات هنرمندان توانمند استان کردستان و زنجان و توجه جامعه به استفاده از امکانات در خلق آثار هنری، نمایشگاه عکس موبایلی از 8 هنرمند توانمند استان‌های زنجان و کردستان در قالب 40 تابلو از روز شنبه دوم تیرماه لغایت پایان روز پنجشنبه 7 تیر در محل گالری اردیبهشت حوزه هنری بیجار برگزار می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه هنرمندان پویا بیات، حسین نظری، مهرداد فتحی و محمد جوزی از استان زنجان و اصغر فیض‌الهی، جمشید فرجوند فردا، سامان عباسی و ساجد حق‌شناس از استان کردستان آثار عکاسی با موبایل خود را در معرض نمایش عمومی قرار می‌دهند.
قربانپور با اشاره به اینکه امروز با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز می‌توان با کمترین هزینه آثار هنری ارزشمندی را در بخش عکاسی خلق کرده است، بیان کرد: در این نمایشگاه عکاسان حرفه‌ای این دو استان نیز با بهره‌مندی از این تکنولوژی آثار ارزشمندی را که ثبت کرده‌اند به معرض نمایش عمومی گذاشته‌اند.
سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار با دعوت از تمامی علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه یادآور شد: افتتاحیه نمایشگاه با حضور صاحبان آثار شنبه 2 تیرماه ساعت 17 در محل گالری اردیبهشت واقع در خیابان شهدا، جنب شهرداری، حوزه هنری بیجار برگزار و در زمان برگزاری نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 تا 14 و 17 تا 20 آماده بازدید دوستداران هنر عکاسی خواهد بود.
انتهای پیام

captcha