کلنگ‌زنی احداث دارالقرآن کریم در مریوان
کد خبر: 3732630
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

کلنگ‌زنی احداث دارالقرآن کریم در مریوان

گروه فعالیت‌های قرآنی - کلنگ احداث دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان این شهرستان امروز، یکم مرداد ماه به زمین‌زده شد.

کلنگ‌زنی احداث دارالقرآن در مریوان

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کلنگ احداث دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان مریوان امروز، یکم مرداد ماه در این شهرستان به زمین زده شد.
وی با اشاره به آغاز عملیات احداث دارالقرآن مریوان افزود: این دارالقرآن کریم با 213 مترمربع زیربنا در این شهرستان احداث می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه امیدواریم با احداث این دارالقرآن کریم زمینه توسعه و شکوفایی فعالیت‌های قرآنی فراهم شود، بیان کرد: علاوه بر ارائه آموزش‌های قرآنی سعی داریم سرانه امکانات فرهنگی شهرستان را نیز افرایش دهیم.
وی در پایان به اعتبار مورد نیاز این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: 15 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز این طرح از محل تملک دارایی‌ها و منابع مالی سال ۹۶ این سازمان تامین و هزینه می‌شود.
انتهای پیام

captcha