لزوم استفاده از ظرفیت طرح رویش برای غنی سازی اردوهای دانش‌آموزی
کد خبر: 3736852
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت طرح رویش برای غنی سازی اردوهای دانش‌آموزی

گروه اجتماعی- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از یادمان شهدای گمنام شهرستان مریوان بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت طرح فصل رویش سپاه برای غنی‌سازی اردوهای دانش‌آموزی به ویژه راهیان نور تأکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت طرح رویش برای غنی سازی اردوهای دانش‌آموزی

به گزارش ایکنا از کردستان، علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش امروز، 16 مردادماه به همراه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از یادمان شهدای گمنام شهرستان مریوان بازدید کرد.
در این بازدید رمضانی و هیئت همراه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در جمع متولیان طرح فصل رویش سپاه مستقر در محل این یادمان حضور یافت و با فعالیت‌های انجام شده پیرامون این طرح آشنا شد.
وی با تمجید از اجرای مطلوب طرح فصل رویش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت این طرح در راستای غنی‌سازی اردوهای دانش‌آموزی بویژه راهیان نور تأکید کرد.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، استفاده از فناوری‌های روز و تولید محتوای الکترونیکی در قالب یک اپلیکیشن با موضوع راهیان نور را ضروری دانست و بیان کرد: کلیه فعالیت‌ها و جدول زمانبندی از ابتدا تا پایان اردو و همچنین سایر اطلاعات لازم پیرامون هشت سال دفاع مقدس در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد و در صورت تحقق این مهم بر کیفیت و انسجام اردوهای راهیان نور خواهد افزود.
حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با ارائه گزارشی از همکاری آموزش و پرورش و سپاه پاسداران در موضوع برگزاری اردوهای راهیان نور، از هشت سال دفاع مقدس به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یاد کرد و گفت: می‌بایست از آثار ارزشمند این دوران به عنوان یک میراث گران بها جهت ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و تقویت ارزشهای اسلامی و انقلابی استفاده کرد.
وی یادآور شد: امروز هجمه گسترده دشمنان با بهره‌گیری از همه توان و امکانات در قالب جنگ نرم جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است و برگزاری اردوهای راهیان دانش‌آموزی و آشنایی آنان با دوران دفاع مقدس و رشادت و پایمردی حماسه‍سازان آن دوران به کم رنگ کردن آثار سوء این هجمه دشمنان کمک خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha