توزیع کتابچه فرهنگی در نهادهای دولتی به مناسبت عید غدیر خم
کد خبر: 3742606
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

توزیع کتابچه فرهنگی در نهادهای دولتی به مناسبت عید غدیر خم

گروه فرهنگی ــ سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان به مناسبت عید غدیر خم در ادارات و نهادهای دولتی کتابچه فرهنگی توزیع کرد.

توزیع کتابچه فرهنگی در نهادهای دولتی به مناسبت عید غدیر خم

حجت‌الاسلام محمد عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان روز سه شنبه به مناسبت عید غدیر خم بین ادارات و نهادهای دولتی کتابچه فرهنگی نهج‌البلاغه را توزیع کرد.
وی افزود: این کتاب ارزشمند که حاصل زحمات امام علی (ع) است که در قالب خطبه ها و سخنان حکیمانه این امام بزرگوار است و مکارم و سجایای اخلاقی و صفات پسندیده‌ای که لازمه شخصیت‌ انسان کامل بیان شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان بیان کرد: در این کتاب نظرهای مختلف و متفاوتی وجود دارد گاهی انسان خود را در افق‌های بلند معانی و زیباترین و بهترین عبارت‌ها می‌بیند و گاهی در میدان جنگ، گاهی نیز عقلی نورانی در این کلام را مشاهده می‌کند که تلاش می‌کند انسان را از ظلمت‌ها به سوی ملکوت اعلی ببرد و در عالم قدس جای دهد.
وی در پایان یادآور شد: انسان خود را بین مدیرانی می‌بیند که علی(ع)، آنها را به مسائل سیاست ارشاد و به راه و روش کیاست، هدایت می‌‏کند.
انتهای پیام

captcha