اجرای ۳۱ تئاتر در آخرین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان
کد خبر: 3744163
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

اجرای ۳۱ تئاتر در آخرین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

گروه اجتماعی ـ ۳۱ تئاتر خیابانی در بخش‌های آزاد، آیینی سنتی، بین‌الملل، کودک و نوجوان، مرور، ویژه و جنبی در آخرین روز برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اجرا شد.

اجرای 31 تئاتر در آخرین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از 10 تا 14 شهریورماه در شهر مریوان برگزار شد و امروز ساعت 10 صبح در سالن نشاط آموزش و پرورش به کار خود پایان می‌دهد.
نمایش‌های «شاختا بابا در آذربایجان» به کارگردانی حمید حمیدی از مرند، «دریا سمیر کو؟» به کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان، «اصل 21» به کارگردانی قطب الدین صادقی از سنندج، «با من اجرا کن» به کارگردانی خورخه اکناسیو رودریکس از اسپانیا، «حق من کو؟» به کارگردانی هونه ر تاهیر از عراق، «آبدوزدک» به کارگردانی محمد جعفری از آستانه همزمان با چهارمین روز و آخرین روز از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اجرا شدند.
نمایش های «درباره یک توپ» به کارگردانی موسی هدیتی از قروه، «چمدان های من» به کارگردانی مختار محمدی از مریوان، «جهیزیه» به کارگردانی رضا صادقیان از ایلام، «پت و مت» به کارگردانی آرام کرمی از مریوان و «تیک تاک» به کارگردانی نازیلا امینی از بوکان در محل دریاچه زریبار مریوان برای علاقخ مندان به هنر نمایش اجرا شد.
«صعود به ارتفاعات» به کارگردانی نرگس خاک کار از تهران، «بیگانگی» به کارگردانی غنچه شکوهیان از امل، گذشتن به کارگردانی امید مصطفایی از سقز، «مستطیل، مربع ، دایره» به کارگردانی افشین خدری از سنندج، «مگه داریم مگه میشه» به کارگردانی الناز غفاری از بوکان، «دروازه های جهنم» به کارگردانی صادق حسین پور از رشت، «من میخوام فرشته شم» به کارگردانی میثم کرمی از محلات از دیگر نمایش های بود که همزمان با روز سه شنبه 13 شهریور در مریوان برای علاقه مندان به نمایش درآمد.
نمایش‌های «زلزله» به کارگردانی رحمان هوشیاری از کرمانشاه، «زبان شهر» به کارگردانی کریستف شاتلان و هادی کمالی مقدم محصول مشترک ایران و فرانسه، «آکا 47» به کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر، «یک مهمانی ساده» به کارگردانی مهدی حبیبی از تهران، «به کجا» به کارگردانی علی چناری از هرسین، «مرثیه پدران گمنام» به کارگردانی عزیز زادسر و نامعه سعیدی از مریوان، «چهار دیواری» به کارگردانی مصطفی کولیوندی از ایلام و «اگر در بند درمانی» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و محمدرضا جعفری از آستانه اشرفیه نیز از دیگر اجراهای بودند که همزمان با روز چهارم جشنواره در شهر مریوان اجرا شدند.
نمایش های «یخچال» به کارگردانی سعید خیراللهی از ایلام، «مضحکه چراغ جادو» به کارگردانی مهدی ملکی از تهران و «کی از همه مهمتره» به کارگردانی مهربان غلامیان از آبادان و «یک مهمانی ساده» به کارگردانی مهدی حبیبی از تهران نیز در اخرین روز اجرای گروه های نمایشی سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان پذیرایی علاقه مندان به هنر تئاتر بود.
قطب‌الدین صادقی «نویسنده، کارگردان و بازیگر»، اصغر همت «بازیگر سینما و تئاتر»، محمودرضا رحیمی «نویسنده، کارگردان و بازیگر» ایرج راد «کارگران و بازیگر» و فاتح بادپروار «کارگردان، پژوهشگر و بازیگر تئاتر» کار داوری سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را بر عهده داشتند.
انتهای پیام

captcha