20 خانه قرآن شهری در شهرستان بیجار
کد خبر: 3754155
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

20 خانه قرآن شهری در شهرستان بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: تعداد ۲۰ خانه قرآن شهری در این شهرستان برنامه‌های آموزشی و ترویجی قرآن کریم را در طول سال اجرا می‌کنند.

20 خانه قرآن شهری در شهرستان بیجار

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ قرآنی و تلاش برای کاربردی شدن آموزه‌های قرآن در زندگی مردم از مهم‌ترین رسالت های تأسیس خانه‌های قرآن است.
وی همچنین به اهمیت قرآن‌آموزی از زمان کودکی اشاره و بیان کرد: اگر از زمان کودکی به فراگیری قرآن بپردازیم تمام آیات آن با سرشت آدمی آمیخته می‌شود و تأثیرگذاری آن بیشتر است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: تعداد ۲۰ خانه قرآن شهری در این شهرستان برنامه‌های آموزشی و ترویجی قرآن کریم را در طول سال اجرا می‌کنند.
وی به نقش مؤسسات قرآنی در ترویج و اشاعه فرهنگ ناب محمدی اشاره و عنوان کرد: مؤسسات قرآنی مکانی مناسب برای پرورش استعدادهای قرآنی و ترویج فرهنگ ناب محمدی در جامعه هستند.
حجت‌الاسلام حسن رهبر به پررنگ‌تر کردن نقش قرآن در زندگی جوانان اشاره کرد و یادآور شد: همه ما مسلمانان باید در راستای قرآنی کردن هر‌چه بیشتر جامعه و اعتلای دین وگسترش فرهنگ ارزشی در جامعه تلاش کنیم.
انتهای پیام

captcha