صدور ۲۸ هزار روادید اربعین در همدان
کد خبر: 3757878
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

صدور ۲۸ هزار روادید اربعین در همدان

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان حج و زیارت همدان عنوان کرد: تا به اکنون برای ۲۸ هزار نفر از زائران اربعین در استان روادید صادر شده است.

مهلت ثبت نام در سمانه «سماح»؛ 4 روز قبل از اربعین/ صدور 28 هزار روادید اربعین در همدان

محسن ساغرچی، رئیس سازمان حج و زیارت همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با ارائه جدیدترین جزئیات از صدور ویزا اربعین در کنسولگری موقت عراق در استان گفت: تا به اکنون برای 28 هزار نفر از زائران اربعین در استان روادید صادر شده است.
وی مهلت ثبت نام در سمانه سماح را 4 روز قبل از اربعین اعلام کرد و گفت: دفتر کنسولگری موقت عراق در استان نیز تا 18 صفر آماده ارائه ویزا برای زائران اربعین حسینی خواهد بود.
وی با بیان اینکه راه اندازی دفتر کنسولگری عراق در همدان در تسریع صدور روادید برای زائران نقش مهمی دارد، عنوان کرد: زائران نیز می‌توانند ظرف مدت ۴۸ الی 72 ساعت ویزای خود را دریافت کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت همدان با بیان اینکه هزینه صدور ویزا برای هر نفر، ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است، افزود: ۳۳ دفتر زیارتی دارای مجوز حج و زیارت، ثبت‌‌نام زائران اربعین حسینی را برعهده دارند.
ساغرچی با اشاره به اینکه اعتبار ویزا یک ماهه است عنوان کرد: لغو روادید برای اربعین سال‌جاری منتفی است و افرادی که می‌خواهند برای اربعین سال‌جاری مشرف شوند چنانچه فاقد گذرنامه معتبر هستند باید هر چه سریع‌تر برای گرفتن گذرنامه اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha