برگزاری همایش «طلیعه ظهور» در سنندج
کد خبر: 3764824
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

برگزاری همایش «طلیعه ظهور» در سنندج

گروه فرهنگی - همایش «طلیعه ظهور» در راستای تجدید میثاق طلاب مدارس علمیه بانوان کردستان با امام عصر(عج) با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور شامگاه گذشته، 26 آبان ماه در سنندج برگزار شد.

برگزاری همایش «طلیعه ظهور» در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان شامگاه گذشته، 26 آبان ماه در همایش «طلیعه ظهور» ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: وظیفه ما در حوزه‌های علمیه دین‌شناسی است تا بتوانیم در مسیر ظهور حجت‌بن‌الحسن گام اساسی برداریم.
وی با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) و قرآن دو امانت پیامبر اسلام بین مسلمانان است، افزود: برای گام نهادن در مسیر اهل بیت باید خود را وقف مکتب اهل بیت(ع) کرد و حرکت ارزشمندی در جامعه انجام خواهند داد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان بیان کرد: همه ما باید براساس توصیه‌های امام صادق(ع) رفتار و عمل کنیم و با فعالیت پژوهشی، علمی، اخلاق و رفتار صحیح فرمایشات معصومان را مایه زینت خود قرار دهیم.
وی عنوان کرد: کسانیکه در مراکز حوزه علمیه تحصیل و فعالیت دارند باید الگوی جامعه باشند تا مردم از رفتار ما متوجه حقانیت اهل ایمان شوند.
حجت‌الاسلام صفی‌زاده یاداور شد: وجود مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در استان کردستان با نگاه عالمانه و علمی مایه خیرو برکت بوده و قطعا عزمشان بر حمایت جدی طلاب و اساتید است.
در این همایش صغری خزایی از طلبه‌های سنندج، فاطمه کریمی از طلبه‌های سقز و سمیرا قائم پناه از بیجار و ثریا باقری از کامیاران به نمایندگی از طلبه‌های استان به مسائل و مشکلات طلبه‌ها در استان پرداختند.
یادآور می شود؛ پرحجم بودن کتب درسی طلبه‌ها، لزوم توجه به تحقیق و پژوهش، توجه مسئولان به ارتقای تجهیزات مدارس حوزه علمیه، برگزاری کارگاههای آموزشی و تخصصی، تجدیدنظر در دروس آموزشی و برگزاری کارگاه توانمندسازی محصلین از جمله مطالبات مطرح شده توسط بانوان طلبه استان کردستان بود.
انتهای پیام

captcha