برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» در کردستان
کد خبر: 3772034
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» در کردستان

گروه فرهنگی- مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی21 آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار شد.

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام شیخ‌عباس عربیان، مدیر حوزه‌‌های علمیه استان کردستان، 21 آذرماه در مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الاوصیا به دستور مقام معظم رهبری سال 92 درسطح کشور برای مباحث فرهنگی مردم نهاد بنیانگذاری شد.
وی با اشاره به اینکه استان کردستان جزء آخرین استان‌هایی است که این قرارگاه در آن مستقرشد، افزود: این قرارگاه دو سال گذشته در سطح استان تشکیل شد و کارهای فرهنگی خوبی در این قرارگاه اجرا شده است.
حجت‌الاسلام عربیان بیان کرد: این قراراگاه باید به مباحث فرهنگی خودجوش بین مردم کمک حال باشد و کار رصد، شناسایی و تقویت این حرکت‌های فرهنگی خودجوش و جبهه‌سازی مباحث فرهنگی را عهده دار باشد.
وی با بیان اینکه این قرارگاه در سطح کشور با 14 کارگروه در سطح استان تشکیل شده است، عنوان کرد: در سطح استان کردستان تمام این کارگروه‌های فعال نیست و تنها کارگروه قرآن، اقتصاد مقاومتی و ایثار و شهادت در کردستان فعال شده است.
مدیر حوزه‌‌های علمیه استان کردستان عنوان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مباحث اقتصادی و این فرمایش ایشان که دشمن چادر خود را در اقتصاد کشور زده، برای ایجاد اشتغال بین مردم به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار تشکیل شده و کارهای خوبی صورت گرفته است.
وی یادآور شد: امروز با همکاری دانشگاهیان و آموزش و پرورش این مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام» به همت کارگروه ایثار و شهادت در استان برگزار شده است که امیدواریم که خداوند به ما توفیق دهد تا یک قدم در جهت احیاری فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.
انتهای پیام

captcha