دوره مقدماتی آموزش مربی‌گری معنویت برگزار می‌شود
کد خبر: 3774138
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
به همت انجمن علمی عرفان اسلامی ایران؛

دوره مقدماتی آموزش مربی‌گری معنویت برگزار می‌شود

گروه اندیشه ــ انجمن علمی عرفان اسلامی ایران به منظور مقابله با بحران بی‌معنایی و با هدف تدوین الگوی جامع تربیت معنوی ذیل طرح «معنویت برای همه» به تربیت مربیان اخلاقی و معنوی می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ «معنویت برای همه» طرحی جامع است که به منظور مقابله با بحران بی‌معنایی و با هدف تدوین الگوی جامع تربیت معنوی به تولید آثار پژوهشی و تربیت مربیان اخلاقی و معنوی می‌پردازد. یکی از راه‌های نیل به هدف آموزش فضایل اخلاقی و معنوی به کودکان و نهادینه‌سازی فضایل در آنان، تدوین الگوی آموزشی و پرورشی است.
بر اساس این گزارش انجمن علمی عرفان اسلامی ایران با این اهداف، اقدام به برگزاری «دوره مقدماتی آموزش مربی‌گری معنویت(دوره کودک و نوجوان) کرده است. در این دوره یک‌روزه که در تاریخ پنجشنبه ششم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، سه مبحث مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در بخش اول به «معرفی طرح معنویت برای همه، اصول و مبانی معنویت برای کودک» پرداخته می‌شود. مبحث دوم را حسین اقبالی‌نسب، مشاور و درمان‌گر خانواده، کارشناس مذهبی و قاری قرآن کریم با موضوع «خودسازی معنوی و صلاحیت‌های مربی‌گری» ارائه می‌دهد. موضوع سوم در خصوص «مبانی خودشناسی و مهارت کشف خود» است.

دوره مقدماتی آموزش مربی‌گری معنویت برگزار می‌شود
این همایش یک روزه در روز پنجشنبه 6 دی‌ماه در محل انجمن علمی عرفان اسلامی ایران واقع در تهران، اتوبان صدر غرب به شرق، بعد از مسجد کربلا، خروجی کاوه شمال، ابتدای بهار جنوبی، بن بست نیکبخت، شماره 5، ساختمان انجمن در طبقه سوم، از ساعت 8 صبح ساعت 16 برگزار می‌شود.
گفتنی است، شرکت در این دوره مقدماتی برای عموم آزاد است و پس از اتمام نشست به شرکت‌کنندگان گواهی اعطاء می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09302948286 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha