تولید 14 فیلم کوتاه100 ثانیه‌ای در بیجار
کد خبر: 3791729
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

تولید 14 فیلم کوتاه100 ثانیه‌ای در بیجار

گروه فرهنگی- سرپرست حوزه هنری بیجار با اشاره به استعداد جوانان بیجاری در تولید آثار هنری گفت: 14 فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای در شهرستان بیجار تولید شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ناصر قربانپور، سرپرست حوزه هنری بیجار امروز، 30 بهمن ماه در دیدار با رئیس حوزه هنری کردستان با اشاره به استعداد جوانان بیجاری در تولید آثار هنری اظهار کرد: 14 فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در شهرستان بیجار تولید شده است.
وی ضمن ارائه گزاشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه هنری اظهار کرد: تولید 14 فیلم کوتاه 100 ثانیه ای، ارسال 6 مجموعه کتاب در بخش شعر و پژوهش و نمایشنامه به مرکز استان جهت بررسی، برگزاری نشست‌های تخصصی هنری در بخش فیلم، سینما، ادبیات، ادبیات پایداری، موسیقی، تجسمی و نمایش در کنار حمایت از گروه های نمایش شهرستان، تشکیل گروه موسیقی حوزه هنری و اجرای کنسرت موسیقی توسط این گروه در ایام دهه مبارکه فجر و برگزاری کلاس‌های آموزشی بخشی از فعالیت های این دفتر محسوب می‌شود.
وی به بیان مشکلات موجود پرداخت و رئیس حوزه هنری استان کردستان دستور های لازم را در جهت رفع مشکلات صادر کردند..
امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان سپس با حضور در سینما آزادی بیجار ضمن بازدید از این سینما گفت: توجه به تکریم ارباب رجوع و ایجاد فضایی دلنشین برای خانواده ها می تواند در جذب مخاطبین به هنر هفتم کمک شایان توجهی نماید .
وی سینما آزادی بیجار را یک ظرفیت بسیار بالای فرهنگی برای بیجار عنوان کرد و افزود: خوشبختانه استقبال از فیلم‌های سینما توسط مردم فرهنگی بیجار بسیار خوب بوده است و آمار 9 ماهه 50 هزار بیننده برای این شهر آمار بسیار امیدوار کننده‌ای است که باید در ارتقای آن تلاش کرد.
مرادی توجه به ارتقای فنی سینما را یک ضرورت دانست و یادآور شد: نور و صدای این سالن باید تقویت شود که این موضوع مستلزم حمایت مسئولان استانی و شهرستانی است، که باید ما را همراهی کنند.
انتهای پیام

captcha