عرضه فیلم‌ کمک آموزشی «گفت‌و‌گو به سبک ابراهیم(ع)»
کد خبر: 3813029
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
در نمایشگاه قرآن صورت می‌گیرد؛

عرضه فیلم‌ کمک آموزشی «گفت‌و‌گو به سبک ابراهیم(ع)»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول غرفه مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش شهر تهران در نمایشگاه قرآن اظهار کرد: روش‌های آموزش مفاهیم قرآن به‌صورت فیلم برای مربیان ارائه می‌شود؛ به‌طور مثال روش تبلیغی حضرت ابراهیم‌(ع) که به صورت مرحله به مرحله بوده با عنوان «گفت‌وگو به سبک ابراهیم(ع)» در این غرفه عرضه می‌شود.

خانم کریمی، مسئول غرفه مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش شهر تهران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با اشاره به حضور دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه 4 به نمایندگی از آموزش و پرورش کل شهر تهران در نمایشگاه امسال درباره فعالیت‌های این مجموعه گفت: در این غرفه کتاب‌های مورد تدریس دارالقرآن‌های آموزش و پرورش برای آشنایی بیشتر مخاطبان از محتوای مطالب تدریسی معرفی می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین از دیگر فعالیت‌های این غرفه، معرفی ابزارهای آموزش قرآن در قالب کاردستی ویژه مربیان است تا این عزیزان با استفاده از این ابزارها بهتر بتوانند مفاهیم قرآنی را به کودکان آموزش دهند.
مسئول غرفه مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: روش‌های آموزش مفاهیم قرآن نیز به‌صورت پخش فیلم و کلیپ در این غرفه ارائه می‌شود؛ به‌طور مثال روش تبلیغی حضرت ابراهیم‌(ع) که به صورت مرحله به مرحله بوده با عنوان «گفت‌وگو به سبک ابراهیم(ع)» به شکل فیلم تهیه شده است که در این غرفه در اختیار مربیان قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: در این فیلم آیاتی که در مورد حضرت ابراهیم است(شامل گفت‌وگو با ماه‌پرستان، خورشید‌پرستان و نمرود و یا اتفاقات مربوط ‌به آتش انداختن ایشان و شکستن بت‌ها) با توجه به مصادیق امروز جامعه به همراه تفسیر ارائه شده است تا مربیان مقطع متوسطه اول و دوم در آموزش‌های خود بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
کریمی با اشاره به هفتمین سال حضور این غرفه در نمایشگاه قرآن درباره ضرورت این حضور، گفت: هر فردی در راستای انس بیشتر با قرآن کریم، بخواهد بهترین و جدید‌ترین تولیدات قرآنی را ببیند و تهیه کند به اینجا مراجعه می‌کند، خوب طبیعتاً ما هم برای اینکه تولیدات خود را بخواهیم معرفی کنیم در اینجا حضور پیدا کردیم تا مربیان با تولیدات ما آشنا شوند.
وی با اشاره به ارائه محتوا و محصولات تکراری در نمایشگاه قرآن، بیان کرد: ما هر ساله با محتویات تکراری در نمایشگاه قرآن همراه هستیم و تولیدات آثار فاخر قرآنی به‌ویژه در سال‌های اخیر کمتر به‌چشم می‌خورد و این موجب شده است که نیاز مخاطب نمایشگاه قرآن بی‌پاسخ بماند و با استقبالی که ما انتظار داریم، همراه نباشد که امیدوارم با همکاری فعالان قرآنی و عرضه محصولات جدید بتوان رضایت‌مندی بازدیدکنندگان را حاصل کرد.
الهام مهران‌راد
انتهای پیام

captcha