مدرسه علمیه لارستان؛ پایگاهی برای حفظ وحدت مسلمانان شیعه و سنی
کد خبر: 3814128
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

مدرسه علمیه لارستان؛ پایگاهی برای حفظ وحدت مسلمانان شیعه و سنی

گروه اجتماعی ـ رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به فعالیت‌های مدرسه علمیه لارستان این مرکز را پایگاهی جهت حفظ وحدت مسلمانان شیعه و سنی منطقه جنوب استان دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز، 2 خردادماه در دیدار با معاونین مدرسه علمیه و جمعی از فعالان اجتماعی لارستان که محل دادگستری شیراز برگزار شد، با اشاره به نقش تأثيرگذار مدرسه علمیه لارستان به عنوان یک مركز علمي، گفت: مدرسه علمیه لارستان پناهگاهی برای مردم و پايگاهي جهت حفظ وحدت مسلمانان شیعه و سنی به شمار می‌رود.
وی با یادآوری فعالیت‌های این مدرسه علمیه افزود: مدرسه علمیه لارستان به‌طور مطلوبی از نظر كمي و كيفي در جنوب كشور ايفا نقش می‌کند که قابل تقدیر است.
رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه به سال‌های حضور خود در سمت مدیریت دادگستری لارستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در مناطق دیگری نیز انجام وظیفه کرده‌ام اما حقیقتا خدمت درل ارستان به دلایل متعددی از جمله خوبی مردم آن، نظم و رعایت مسائل اداری در دادگستری و فصلی متفاوت برای اینجانب رقم زده و برایم به یادگارگذارده است.
وی دلایل موفقیت خود و مجموعه تحت مسئولیت خود در مدت مذكور را پس از لطف خداوند مرهون حسن نیت و محبت عمومی مردم، همکاری همه مسؤلان، حمایت‌های روحانیت شهرستان دانست و افزود: نزديكي هرچه بيشتر در جهت رفع مشكلات شهروندان و توسعه و پيشرفت همه جانبه شهرستان، موجب خفظ وحدت شده است.
در ادامه این جلسه از سوي حاضرين موضوع راه‌اندازي و تأسيس دادگاه تجديدنظر در لارستان كه به لحاظ دوري مسافت، پيشگيري از تصادفات و ضرر و زيان‌هاي احتمالي نياز مبرم شهرستان و توابع محسوب مي‌شود و در زمان مديريت حجت‌الاسلام موسوي مدارک آن جهت راه‌‎اندازي شعب تجديد نظر تهيه شده مورد سؤال و پيگيري قرار گرفت.
رئيس كل دادگستری استان فارس نيز يادآور شد: علي رغم كثرت كاري ناشي از حجم پرونده‌هاي قضايي تاقبل از پايان ماه مبارك رمضان جهت ديدار با مردم لارستان به اين شهرستان عزيمت خواهم کرد و در مورد راه‌اندازي دادگاه شعب تجديد نظر می‌کنم.
انتهای پیام

captcha