توان شاعران و اصحاب قلم برای فداکاری رزمندگان بهره‌گیری شود
کد خبر: 3814589
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

توان شاعران و اصحاب قلم برای فداکاری رزمندگان بهره‌گیری شود

گروه سیاسی ــ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، با اشاره به اینکه شاعران، نویسندگان و اصحاب قلم باید از توان خود برای ایثار و فداکاری رزمندگان استفاده کنند، گفت: امیداواریم امروز مسئولان، شاعران، نویسندگان و اصحاب رسانه با قلم خود برای ماندگاری و فداکاری رزمندگان بتوانند ذره‌ای از فداکاری‌ها و ایثار و بزرگ منشی این رزمندگان را جبران کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبید رستمی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در محفل شعر و خاطره با حضور امیر سرتیپ نصرت‌اله معین وزیری و شاعران برجسته کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که امروز، چهارم خردادماه در مجتمع نور سازمان تبلیغات اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: فتح خرمشهر جنگ را به بعد و قبل از فتح تقسیم کرد که با خودگذشتگی ارتش، سپاه و نیروهای بسیجی توانستند با کمترین امکانات در برابر دشمن بایستند و پیروز شوند.
وی افزود: تا زمانی که تاریخ وجود دارد یادگاری و فداکاری فتح خرمشهر توسط جوانان جوانمرد دوران انقلاب اسلامی که با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند فراموش نخواهند شد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، با اشاره به اینکه شاعران، نویسندگان و اصحاب قلم باید از توان خود برای ایثار و فداکاری رزمندگان استفاده کنند، افزود: امیداواریم امروز مسئولان، شاعران، نویسندگان و اصحاب رسانه با قلم خود برای ماندگاری و فداکاری رزمندگان بتوانند ذره‌ای از فداکاری‌ها، ایثار و بزرگ منشی این رزمندگان را جبران کنند.
رستمی بیان کرد: محفل شب شعر با حضور شاعران کشوری و استانی برگزار شد که با همت اداره کل ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی، بسیج، لشکر 28 پیاده کردستان و همچنین کسانی که ذیل کمیته فرهنگی کنگره 5400 شهید استان کردستان در این برنامه فعالیت کردند برگزار شد.
وی اعلام کرد: این برنامه با هدف تجلیل از مقام شهدا و سربازان نیروهای بسیجی که در فتح خرمشهر شهید شدند و یادآوری خاطرات افرادی که در جریان جنگ حضور داشته‌اند، برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، یادآور شد: در این مراسم از پوستر پایگاه شهدای شاخص استان رونمایی شد و از امیر سرتیپ نصرت اله معین وزیری، شاعران و روایان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام

captcha