کردستان آدرس مناسبی برای نشان دادن ددمنشی و حقارت دشمنان است
کد خبر: 3818367
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

کردستان آدرس مناسبی برای نشان دادن ددمنشی و حقارت دشمنان است

گروه سیاسی- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استان کردستان آدرس مناسبی برای نشان دادن ددمنشی و حقارت دشمنان است، گفت: کردستان پنج هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب کرده که جمعیت این شهدا را بایستی نسبت به جمعیت کم این استان در سال‌های دفاع مقدس درنظر گرفت که در این صورت کردستان شهیدان بسیاری را تقدیم نظام کرده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار غلامحسین غیب‌پور، رئیس سازمان بسیج مستضعین امروز، 20 خردادماه در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج اظهار کرد: به یمن فداکاری‌های شهیدان پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اسلام را بیمه و انقلاب را منتشر کردند.
وی افزود: جایگاه شهیدان در رفیع‌ترین مرتبه است چون آنچه را که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و جان خود را در راه دین خدا و اعتلای انقلاب اسلامی فدا کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: انقلاب اسلامی دین خدا را اعتلا بخشید، بشر امروز را از حقارت بیرون آورد و به عامه مسلمین جهان عزت دوباره بخشید.
وی با تاکید بر اینکه عزت، آبرو، قدر و منزلت امروز را بی تردید از انقلاب اسلامی داریم، بیان کرد: دشمن هر آنچه مکر و حیله داشته به کار برده اما تاکنون راه به جایی نبرده است.
سردار غیب پور در ادامه با بیان اینکه استان کردستان آدرس مناسبی برای نشان دادن ددمنشی و حقارت دشمنان است، ذکر کرد: کردستان پنج هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب کرده است که جمعیت این شهدا را بایستی نسبت به جمعیت کم این استان در سال‌های دفاع مقدس درنظر گرفت که در این صورت کردستان شهیدان بسیاری را تقدیم نظام کرده است.
وی با اشاره به اینکه کردستان همواره مورد طمع دشمنان نظام بوده است، افزود: اما مردمان خوب و فهیم این استان همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و عزت امروز نظام ما مرهون همین ایستادگی‌هاست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که از حرکت سیدالشهدا(ع) پیروی کرده و ما به برکت نهضت حسینی پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و تا زمانی که در این راه حرکت کنیم این انقلاب پابرجاست.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز اضمحلال ندارد و یک قدرت عظیم است و دشمنان در مقابل ما فقط می‌توانند حرف بزنند و جرات هیچگونه اقدامی را ندارند.
سردار غیب پور گفت: در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، مشکلات را نیز تحمل می‌کنیم و پای این انقلاب ایستاده‌ایم.
وی در ادامه با عنوان اینکه راه شهیدان راه آزادگی، ایستادگی و خدمت به مردم است، عنوان کرد: دشمن می‌خواهد این راه را از ما بگیرد که باید این گنجینه عظیم را حفظ کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هرمسئولی که به مردم خدمت نمی‌کند راهش از راه شهیدان جداست، چون هرکسی که سر سفره نظام و انقلاب نشسته است باید به مردمانی که چهل سال پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند، خدمت کند.
وی تاکید کرد: هرکسی که در خط شهیدان قرار دارد نگاهش را نبایست از سکاندار کشتی انقلاب برگرداند، چون این نگاه لازمه در خطِ نظام بودن است.
انتهای پیام

captcha