آغاز ثبت نام سطح 3 مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)
کد خبر: 3818431
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

آغاز ثبت نام سطح 3 مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ تحصیلات تکمیلی مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در سال تحصیلی 98-99 در چهار رشته فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، فلسفه و کلام و تبلیغ طلبه می‌پذیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ تحصیلات تکمیلی مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در سال تحصیلی 98-99 در چهار رشته فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، فلسفه و کلام و تبلیغ طلبه می‌پذیرد.
همه طلاب فارغ‌التحصیل سطح دو حوزه‌های علمیه و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه شهید مطهری می‌توانند جهت شرکت در تحصیلات تکمیلی این مدرسه به‌صورت مجازی (باشرایط) و حضوری ثبت نام کنند.
شرایط تحصیلی
1- طلبه می‌تواند برخی دروس را به انتخاب واحد آموزش به‌صورت مجازی(آفلاین یا آنلاین) و با تطبیق قوانین آموزشی ابلاغ شده، بگذراند.
2- در طول مدت تحصیل، انتقال از مدرسه به مدارس و مراکز دیگر مجاز نیست.
3- تحصیل در دروس مجازی کاملا اختیاری است و طلبه می‌تواند همه دروس ارائه شده را به‌طور حضوری بگذراند.
4- تحصیل در دروس مجازی مستلزم داشتن امکانات آموزشی مناسب از قبیل سیستم کامپیوتر و اینترنت است.
5- طلبه موظف است در دروس حضوری حضور به‌موقع و مستمر داشته و در دروس مجازی ملزم به شنیدن صوت کلاس‌ها و پاسخ‌گویی به سؤالات نهایی هر درس از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این مدرسه است. (آموزش تعهدی در قبال تحویل حضوری صوت کلاس‌ها ندارد)
6- دریافت و پاسخ‌گویی به حداقل 90 درصد کلاس‌های دوره مجازی الزامی است. (در غیر این صورت طلبه مجاز به حضور در امتحانات میانسال و پایان‌سال نخواهد بود)
7- حضور در 18 واحد آموزشی در هفته برای کلیه طلاب دوره مجازی الزامی است. (انتخاب یا تأیید واحدها، به عهده واحد آموزش است)
8- حضور در تمامی آزمون‌ها مطابق با دوره حضوری الزامی است.
9- در صورتی که نمرات میانسال هر کدام از دروس (اعم از عمومی و اختصاصی) کمتر از 16 باشد طلبه موظف به گذراندن ادامه سال تحصیلی به‌صورت حضوری است.
10- در صورتی که نمرات پایانسال هر کدام از دروس (اعم از عمومی و اختصاصی) کمتر از 16 باشد ادامه تحصیل طلبه در دوره مجازی منوط به تصمیم‌گیری کمیسیون آموزش مدرسه است.
علاقه‌مندان تا 14 تیرماه سال جاری فرصت دارند جهت ثبت نام اقدام کنند؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 38583098 و 38530059 با پیش‌شماره 051 تماس بگیرند.
جهت دریافت اطلاعات مربوط به مدارک مورد نیاز و منابع ورودی و دفترچه پذیرش اینجا کلیک کنید!
فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha